ישראלים בעזה • נתניהו ביקר בבית מנגיסטו, ארדן: "לא לשחרר מחבלים"

דוד לזר No Comments on ישראלים בעזה • נתניהו ביקר בבית מנגיסטו, ארדן: "לא לשחרר מחבלים"
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בראיון שהעניק הערב (מוצאי שבת) השר לביטחון פנים גלעד ארדן הוא התייחס לפרשת הישראלים המוחזקים בעזה – אברה מנגיסטו ותושב הפזורה הבדואית ששמו טרם הותר לפרסום, לדבריו של השר ארדן: "לישראל אסור לשחרר מחבלים תמורת החזרתם".

"לשחרר מחבלים, לאור הפקת הלקחים מעסקאות קודמות? לא עוד, ישראל צריכה לעשות הכל, אבל לא לשחרר מחבלים שחוזרים אחר כך לעשות פיגועים".

ארדן אמר, כי ישראל צריכה לעשות הכל ולהפעיל לחץ על חמאס כדי להביא לשחרורם של שני הישראלים, כמו"כ אמר ארדן בכוונתו לקדם יוזמה שתביא לביטול האפשרות של אסירים ביטחוניים ללמוד בכלא.

בראיון הביע השר מורת רוח על העבודה שהוא כחבר הקבינט הביטחוני – לא ידע על האזרחים המוחזקים בעזה, "היה ראוי שחברי הקבינט יהיו מודעים לנושא. האם זה היה משנה את התוצאה? אני לא חושב. זה בא ממקום של דיסקרטיות כדי לא לאפשר לחמאס להגביר את הלחץ על הממשלה".

קודם לכן, ביום שישי – ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לבית משפחתו של הנעדר אברה מנגיסטו, ואמר כי "באתי להיות עם משפחת מנגיסטו ודיברנו על אברה. אנחנו עושים כל מה שביכולתנו להחזירו לארץ, כפי שאנחנו נמצאים גם בקשר עם משפחת אזרח ישראלי נוסף במטרה להחזיר אותו לארץ".

"אנחנו עומדים כאן מול אויב מאוד אכזר שמתכחש לחובה ההומניטרית הבסיסית להחזיר אזרחים תמימים לארצם", הוסיף. "נעשה כל מה שצריך כדי להחזיר את האזרחים האלה הביתה", אמר נתניהו בפתח בית המשפחה.



0 תגובות